DORROUGH MIA FREE DOWNLOAD

What does this song mean to you? Advisory – the following lyrics contain explicit language: Good things happen if you believe it If you perceive it, you achieve it This is motivation some of y’all needed Tryna help you see. Last time hard, this time, go harder Some do it big but the kids do it larger Down town in the house by the water Texas, Georgia, South Beach Florida. I say 24 hours, 7 days a week Been grindin’ so long, I can do it in my sleep You reap what you sow, you sow what you reap And when you get somethin’ good, you hold and you keep it. Don’t nobody know how long it took me to shine Don’t know body know how long it took me to grind Sometimes dreams get lost by time One night damn near lost my mind. Speakin’ of walkin’, you can walk without crawlin’ first You can’t stand without fallin’ down and When you down on the ground, stand back up On the mound and then swang harder.

Uploader: Tehn
Date Added: 18 April 2010
File Size: 46.96 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 2691
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

Gotta rent chick, yeah, I like all type But my down there chick where tha bud dorrojgh straight I betchu think I’m just talkin’ See her for ya self, dime piece walkin’. Before I take dorrougn L, I’ll kill dorrough mia opponent. Before I take a L, I’ll kill my opponent Related.

  BJ PIGGO FREE DOWNLOAD

Yeah, I do everything drastic And I don’t settle for nothin’ mai fantastic Pop, pop on an X Y axis Me and my click say lit like matches. I don’t care what they say I live my life day by day Like everything is okay Guess that’s the reason I pray.

Work all day, double time all night Show dorrough mia baby girl that everythang alright Live like a pimp, that’s our hype Gotta thick chick, 5’9, all tight.

Good things happen if you believe it If you perceive it, you dorrough mia it This is motivation some of y’all needed Tryna help you see. Speakin’ of walkin’, you can walk without crawlin’ first You can’t stand without fallin’ down and When you down on the ground, stand back up On the mound and then swang harder. You gotta check out.

Get Big – Wikipedia

I say 24 hours, 7 days a week Dorrough mia grindin’ so long, I can do it in my sleep You reap what you sow, you sow what you reap And when you get somethin’ good, you hold and you keep it.

So eliminate the negative, insinuate the positive Work nonstop, gettin’ money my prerogative Dorrough mia yeah, I try to be cooperative But when I keep dorroigh real, some take it as derogative. Dorrough mia time hard, this time, go harder Some do it big but the kids do it larger Down town in the house by the water Texas, Georgia, South Beach Florida. Ridin’ on a hater sound real hood, don’t it? Advisory – the following lyrics contain explicit language: Don’t nobody know how long it took me to shine Don’t know body know how long it took me to grind Sometimes dreams get lost by time One night damn dorrrough lost my mind.

  CULCHA CANDELA HAMMA FREE DOWNLOAD

Y’all and this is still good music The world know I make real good music Ain’t got to but I’m still gonna prove it Haters hate me but they still be groovin’.

Dorrough – M.I.A. Lyrics

What does this song mean to you? Please click here if you are not redirected within a few seconds. I don’t care what they say I live my life day by day Like everything is okay Guess that’s the reason I pray Light up and blow on this haze Oh dirty, take me away Up there where I wanna stay So I can be M-I-A I say 24 hours, 7 days a week Been grindin’ so long, I can do it in my dorrough mia You reap what you sow, you sow what you reap And when you get somethin’ good, you hold and you keep it ‘Cause dorrough mia you got somethin’, somebody else want it Shinin’ on a hater feel real good, don’t it?